Jiggy Head Doing Jigsaw Puzzle


Dah alang-alang duduk rumah, kena la layan anak-anak punya karenah.

Ada ke patut tengahari buta diajaknya aku buat jigsaw puzzle. Aduhai.

Nak tak nak, buat le jugak. Tengoklah gambar, sama-sama bergotong royong buat puzzle. Si hamzah buat yang Cars, Umar macam biasa Transformers.

Sawda, macam biasa jadi tukang sibuk. Kena buat puzzle Upin Ipin.

Tapi sungguh lah bahagia berada dirumah.

🙂

Bak kata si abang iparku, bakal sasterawan negara


Fazallah Pit …siapa kata zaman bujang, indah? betapa perkahwinan lebih mengasyikkan. leter isterinya rupa-rupanya melodi kebahagiaan. rengek sianak, sebetulnya adalah lagu kedamaian.

3 thoughts on “Jiggy Head Doing Jigsaw Puzzle

  1. baru teringt, puzzle yg dibeli di kfc bulan lepas tak dihadap lg bersama ank2.. hr tu sempat ngadap separuh je..

    dah lupe mana lak cmpak, huhu..

  2. mum2h, memang nampak cam dah beasr. perangai makcik2. standard la kan?

    kak ninie, itu le dia keje nak menyiapkan puzzle ni kena duduk sama2.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s