Bunga

Hari ini, kalau Umar puasa penuh lagi, habuannya ialah bunga.

Bunga apa?

Bunga api.

🙂

Semalam ada kawan opis sorong beg balik kampung depan meja i, lepas tu dia tanya nak beli kerepek ke? I pun berkobar lah sebab takde apa kuih raya pun lagi. Tengok-tengok bila buka beg, dia jual bunga api.

Kononnya nak simpan untuk raya, bila dani balik kampung boleh main dengan Umar. Tai rasanya tak sempat kot.

Yay, malam ni main bunga api lah kita.

Advertisements

2 thoughts on “Bunga

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s