Bunga

Hari ini, kalau Umar puasa penuh lagi, habuannya ialah bunga.

Bunga apa?

Bunga api.

🙂

Semalam ada kawan opis sorong beg balik kampung depan meja i, lepas tu dia tanya nak beli kerepek ke? I pun berkobar lah sebab takde apa kuih raya pun lagi. Tengok-tengok bila buka beg, dia jual bunga api.

Kononnya nak simpan untuk raya, bila dani balik kampung boleh main dengan Umar. Tai rasanya tak sempat kot.

Yay, malam ni main bunga api lah kita.

2 thoughts on “Bunga

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s