Connecting People

Tiba-tiba angin teknologi melanda. Aku terasa nak link twitter, facebook dan blog.

Meaning, bila aku update blog, twitter pun updated. Facebook memang selama ni updated sebab aku feed rss, itu yang masuk dalam nota.

Anyway, aku jumpa tutorial untuk connect blog updates to twitter and facebook. Pendek kata, kena ada akaun twitterfeed. Panjang kata, kena tengok la link tutorial tu.

Then, itu nak feed blog entry. Aku nak kalau aku update status facebook guna twitter. Ya, dah takde kerja la tuh.

๐Ÿ˜›

Maka, aku jumpa tutorial untuk connect twitter ke facebook status updates. Sekali lagi, pendek cerita, dalam facebook, pi cari aplikasi twitter untuk facebook. Kemudian supply info, dan pastikan anda pilih Choose to have Twitter update your Facebook status.

Wah, dah siap.

And finally, nak ber-twitter dari facebook. Tadikan dah install aplikasi twitter kan? Maka update je lah twitter dari situ.

Selamat mencuba.

๐Ÿ˜‰

One thought on “Connecting People

Leave a Reply

