Half Boil

Aku tertidur tengahari tadi. Kononnya nak tidurkan hamzah, tapi sawda pula jaga. Jadi sudahnya aku seorang je tertidur.

Dalam tidur aku terdengar suara. Suara Umar minta goreng nugget.

๐Ÿ˜›

Aku pun dalam usaha menjadi ibu mithali ibu yang sejati, bangunlah masakkan nugget. Sebenarnya perut sendiri pun lapat.

Tiba-tiba ingat nak buat extra special, aku masak half boiled egg untuk Umar. Dahla bersusah payah sbb tak pandai budget time, selalunya aku guna microwave je. BIla pecahkan dah jadi telur rebus.

:))

Anyway, jadi juga telur separuh masak aku tu, tapi Umar kata tak sama macam kedai.

Aiyoyoh!

Telur separuh masak pun ada beza ke?

Bukannya ada perencah whatsoever.

Akak rasa terhina u ols.

๐Ÿ˜›

Rupanya masa aku bahagikan dua bekas tadi (masak 3 biji tapi nak kena kongsi), proportion telur putih telur kuning tak sama.

Hehe, cerewet le anak bujang gwe.

3 thoughts on “Half Boil

  1. babe,Kat jusco atau tesco ade jual tau, tempat nak buat half boiled egg macam kedai2 punya. Murah jer babe…kedai aku aderr pakai camtue..Senang jerrr…., ko buh air panas kat level dia, ko letak brapa biji, 2,4 ker, nanti dia tuwun sednrik, Beli lah babe, mesti hamzah kagum dengan half boiled egg ko hahahahahaha

  2. umar mmg agak cerewet orangnya.eucy, mak aku ada benda tu. murah je kan? tapi itu le, bila dah pergi jusco tak terbeli benda2 mcm tuh.:)

Leave a Reply

