Kasut cinderella


Sawda dapat kasut baru. Kasut baru ada lampu.
Niat dihati mahu yang berbunyi.
Takut bingit dan memekak pula nanti.

8 thoughts on “Kasut cinderella

  1. budak2 pakai kasut gitu takpe.. cute ajek.. lari2 ada bunyi2 pulak.. and for safety reason too kan? kot senyap ajek.. mana pulak pegi dia ni.. tapi takpe.. lainkali lah.. kasut yg ni pun cukup.. cantik buat sawda yg comel..

  2. tak ada kasut bunyi2 tu. dah cari. :Ptapui betul, budak2 ni kena cek setiap masa keberadaannya. macam semalam, saya tengah guna komputer sekali tengok sawda belakang rak tv. haru.

  3. wawa, aku kene belikan ff kasut bunyi2 sbb senang nk trace dia lari mana. anyway, aku jumpa kasut bunyi2 kat BATA je. bubble gummers. mmg bermanfaat la! hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s