Kasut cinderella


Sawda dapat kasut baru. Kasut baru ada lampu.
Niat dihati mahu yang berbunyi.
Takut bingit dan memekak pula nanti.
Advertisements

8 thoughts on “Kasut cinderella

  1. budak2 pakai kasut gitu takpe.. cute ajek.. lari2 ada bunyi2 pulak.. and for safety reason too kan? kot senyap ajek.. mana pulak pegi dia ni.. tapi takpe.. lainkali lah.. kasut yg ni pun cukup.. cantik buat sawda yg comel..

  2. tak ada kasut bunyi2 tu. dah cari. :Ptapui betul, budak2 ni kena cek setiap masa keberadaannya. macam semalam, saya tengah guna komputer sekali tengok sawda belakang rak tv. haru.

  3. wawa, aku kene belikan ff kasut bunyi2 sbb senang nk trace dia lari mana. anyway, aku jumpa kasut bunyi2 kat BATA je. bubble gummers. mmg bermanfaat la! hehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s