Blinded by Roman Blind

Masa pindah rumah ni 5 tahunlepas, kami tak buat preparation langsung. Masuk bujang je. Sikit demi sedikit kami isi barang. La ni ada la nampak macam rumah, kecuali tang langsir. Itu memang fail.

Langsir baru ialah 2 langsir sliding door dan langsir dapur. Langsir-langsir dibilik memang ambil mak,kaka aku punya. Heheh.

Sang suami orangnya laid back. Jadi aku pun terikut-ikut. Tapi lately aku lebih sempoi dari dia. Banyak kali beliau cakap pasal buat langsir, tapi aku selalu buat tak tahu. Bukan apa, malas nak cara. Sebab nanti aku jugak yang kena uruskan semua.

πŸ˜›

Semalam, aku rasa dia dah tak tahan panas dibiliknya itu, maka dia ajak pergi beli langsir. Bila tanya, berapa budget, dia kata RM20-30. Langsir apa dapat range harga gitu.

Sekali, bila cik abang pegi kedai, dia berkenan roman blind. Siap ada selit pasal langsir idaman dalam posting terbaru.

Fuyoh tak tahan.

πŸ™‚

Tapi akak tak kisah. Yang penting duit ada. Yang lain kita uruskan.

Roman blind, here we go.

2 thoughts on “Blinded by Roman Blind

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s