Blinded by Roman Blind

Masa pindah rumah ni 5 tahunlepas, kami tak buat preparation langsung. Masuk bujang je. Sikit demi sedikit kami isi barang. La ni ada la nampak macam rumah, kecuali tang langsir. Itu memang fail.

Langsir baru ialah 2 langsir sliding door dan langsir dapur. Langsir-langsir dibilik memang ambil mak,kaka aku punya. Heheh.

Sang suami orangnya laid back. Jadi aku pun terikut-ikut. Tapi lately aku lebih sempoi dari dia. Banyak kali beliau cakap pasal buat langsir, tapi aku selalu buat tak tahu. Bukan apa, malas nak cara. Sebab nanti aku jugak yang kena uruskan semua.

πŸ˜›

Semalam, aku rasa dia dah tak tahan panas dibiliknya itu, maka dia ajak pergi beli langsir. Bila tanya, berapa budget, dia kata RM20-30. Langsir apa dapat range harga gitu.

Sekali, bila cik abang pegi kedai, dia berkenan roman blind. Siap ada selit pasal langsir idaman dalam posting terbaru.

Fuyoh tak tahan.

πŸ™‚

Tapi akak tak kisah. Yang penting duit ada. Yang lain kita uruskan.

Roman blind, here we go.

Advertisements

2 thoughts on “Blinded by Roman Blind

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s