Naik Lagi

Gold Investment Account


Gold Investment Account as at 09/11/09 12:51 PM

Selling Price Buying Price
1 gram RM 122.6300 RM 117.8800

Disclaimer:
The gold prices displayed are not real-time. Customers are advised to verify the prices with your account holding branch before performing any gold purchases or sales.

Aduh naik lagi.

Ada orang suka harga emas naik. Yang suka tu yang simpan banyak emas.

Ada orang tak suka harga emas naik. Susah la nak membeli lagi. Abis tu gelang i tak berganti la nanti?

Hari tu sang belalang buat ramalan,

Hari ini belalang kata, masa depan siapa yang tahu?

hehehehe.

:p

2 thoughts on “Naik Lagi

  1. aku tak minat emas. Ntah kenapa dari dulu aku tak pernah minat emas. Aku kawen dulu pun , aku suwuh laki aku belikan white gold yang takde harga hahahahahNtah kenapa….aku tak paham…Laki aku ler untung, aku tak minat barang kemas…Nota; ade satu rantai, satu gelang, cincin dah. Itu ajerrr ehehehehe

  2. aku pun tak minat. cukuple kalau ada satu set j ekan. tak lengkap pun takpe. tapi skrg ni beli emas bukan untuk nak paka bergayut-gayut.emas kan ada nilai. tak macam duit kertas. hari ni ada la nilai, esok lusa 1 juta boleh dapat buku nota je.

Leave a Reply

