Nenek kebaya


Oh, sekarang masa untuk tengok nenek kebaya kat tv3. Tapi aku bukan nak bagi sinopsis ke apa ke.

Nak cerita ni hah nenek kebayan sorang. 5 hari aku cuti bukan main suka lah dia. Asyik menempel dan mengempeng.

Selain itu, turut suka mengembeng. Pantang tak nampak aku depan mata, melalak-lalak. Tapi suara je kuat. Air mata tarak.

Esok nak kena kerja. Kena tinggal ya sawda.

2 thoughts on “Nenek kebaya

  1. itu pasal tertengok kat rumah babysitter, tgk cam best so layan le sikit. :Pcinta balqis petang kul 6.30 kan?tgk sikit je tadi part mak dia nak suruh kawin.hehehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s