Nenek kebaya


Oh, sekarang masa untuk tengok nenek kebaya kat tv3. Tapi aku bukan nak bagi sinopsis ke apa ke.

Nak cerita ni hah nenek kebayan sorang. 5 hari aku cuti bukan main suka lah dia. Asyik menempel dan mengempeng.

Selain itu, turut suka mengembeng. Pantang tak nampak aku depan mata, melalak-lalak. Tapi suara je kuat. Air mata tarak.

Esok nak kena kerja. Kena tinggal ya sawda.

Advertisements

2 thoughts on “Nenek kebaya

  1. itu pasal tertengok kat rumah babysitter, tgk cam best so layan le sikit. :Pcinta balqis petang kul 6.30 kan?tgk sikit je tadi part mak dia nak suruh kawin.hehehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s