Ha dah ingat!

Minggu lepas vendor pasang thumbprint system datang jumpa aku sebab ada benda nak bincang. Bila aku tengok mamat tu, rambut mayang mengurai sebijik seorang designer baju.

Puas aku dok ingatkan sapa nama dsigner yu. Tapi tak ingat-ingat jugak. Nasib baik makan kenyang, mandi basah.

😛

Hari ni tengok tangkap muat, baru aku teringat semula. Haaa, hatta dolmat! Hehehe.

Pastu dalam dok tengok tangkap muat tuh, aku dok bercakap2 seorang diri (tapi dalam hati je). Zulfadli tu walaupun agak lembut nasib baik keluar tv dia tak mekap.🙂

Yang aku tak tahan, mak aii, dua-dua laser you. Kalau aku jadi pengantin kena tangkap muat tu, mau sentap. :))

Selamba je dia kata gigi pengantin tu jongang, muka macam terung. Tapi anggap baik jelah. ‘itu compliment. Dua hos ni pun kata diorang laser tapi bukan jahat.

😛

Anyway lawa la jugak dia mekap. Sweet je jadinya. Baju pengantin tupun simple and lain dari baju pengantin biasalah.

Cuma aku takut kalau pengantin perempuan tersentap betul-betul, malam tu tidur luar la pengantin lelaki.

Haru.

2 thoughts on “Ha dah ingat!

  1. haha i pun br tgok smlm yg before2 ni tak smpt tgok.. aritu ada terbc kat paper org komplen depa laser… mmg laser la kan but dorg ni mmg jenis gitu ckp lepas sbb environment dorg kan mmg camtu yg sipi2 lembut ni..wpun dorg tak la lembut buat2 sgt (eventho masing2 menjijit designer bag) a'ah tp muka pengantin semalam boring je kan… abis dahi pun dia kata mcm airport klia..ingatkan apa rupenye dahi luas.. hadoiii..sabar jela.. nasib semua free.. n nasib jadi cantik..sweet je..

  2. haha, very the laser you. lepas cakap gelak2, itu yang tak tahan kalau kena.:Pback to tangkap muat, i rasa, semua orang kalau dha mekap boleh jadi cantik kan?

Leave a Reply

