Project no. 2


Still in the oven.

Edited:

Things to remember to improve!

1. Kena soak the bread before putting it in the oven.

2. Kurang gula, tak manis.

But the pudding turned out soft and edible lah.

Itu penting tu.

😛

5 thoughts on “Project no. 2

  1. semangat bukan main…hahah aku punya oven besar tu dah jadi tukun :Pko ok kot, bake ada anak2 boleh makan kat rumah,kami 2 ketul jer kalau buat cake mau sebulan pun tak habis makan😀

  2. digha, semangat ada, bahan takde pun tak guna. hehee.aku baked pun bagi2 jugak kat orang. nak harap kami anak beranak makan, hmm.tu chef kat rumah tak memasak ke./

  3. itu chef di rumah memasak ikut angin. tukun itu tidaklah menjadi bahan pamiran.. melainkan menjadi oven juga. selalu di gunakan ketika seketul lagi tu takde. utk masak benda2 simple dan western. teruskan usahamu wawa! dari seorang yg sebelum ni membeli ayam di kedai berdekatan utk tetamu, kini telah berani dan berjaya mengeluarkan ayam se'ekor utk di hidang pada para tetamu! anda memang hebat! bila nk buat lagi? raya sebulan kan?

  4. haha neo, selebet mung. sempat kutuk aku lagi tu.heheeh.anyway akan aku teruskan usaha hingga jaya. sekurangnya sampaui aku confiden. yeay!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s