Great-ness!

My head is pounding. The area yang kat belah kiri je. Belakang telinga. I think it must be migraine punya sign. But i don’t wanna take anti-migraine yet. So i’ll wait.

And i am having recurring hemorrhoid. Never thought that i would be experiencing it again. Bad news is, my new medical card won’t be covering hemorrhoid anymore.😛

So basically i am on pain killer. I hope the swollen part will subside soon. Sakit la.

This morning, the husband updated his facebook status on “rezeki dari sumber yang tak diduga dan disangka.”


Hasbullah Pit Lebih kurang sebulan lepas, saya menghubungi Mok Doc , untuk carikan hutang lama saya dengan Celcom, namun dia cari tak jumpa. Hari ini saya dapat surat, tawaran diskaun 30% untuk hutang yang sama. Alhamdulillah. Rezeki datang dalam bentuk yang tidak pernah dijangkakan.

He’s right. I agree.

After lunch, i received a call from my dad, wanting me to do some favor for him. In monetary form.

I got a little bit pissed.

But after a while, i remembered what i was told during the course i attended recently.

The more you give, the more you get back.

So i open my heart, to help him in a way i could.

A while ago, i received a letter from the the office, about the “Arahan Penanggungan Kerja”. That means i’ll be getting some allowances on doing the job i am currently doing. Ironic-kan?

Not only that, i also received an email from PTS in regards of the affliate programme.

Sepertimana yang dijanjikan, kami akan memilih salah satu daripada 3
buah buku pilihan tuan/puan untuk dihantar sebagai hadiah pada awal
Januari 2010 nanti.

Well, what else can I say.

Allah is great. In every way.

3 thoughts on “Great-ness!

  1. Allahu Akbar. Sesungguhnya aku tak pernah sangsi dengan janji Allah.Kita kasik cuma sket, gandaan yang Allah kasik, berlipat2…

  2. Dulu waktu mak aku memula takde meniaga, dia tutup line phone dia, dia amek top up. Kejap2 nak top up, pastue kalau tak abes pakai top up pun, tak bley call, tapi duit aderr…, dia fed up.Jadik, aku daftarkan phone line tuk mak aku, masuk under nama aku. Jadik bulan2 aku bayar…!! Masa aku bawak phone dia pegi daftar, siap2 semua daftar, aku masuk jerr kete…, ade owang koll aku, nak datang order orang kawen nak bayar cengkeram. Subhanallah!! Sebab tue aku cukup percaya koz dah banyak kali aku dapat benda2 cengginie…Kalau dengan orang kita dapat, inikan dengan keluarga kita, lebih2 lagik emak, ayah, adik2 kita…

Leave a Reply

