3 stooges


Yay, dah boleh releks dok depan sebab sawda dah mahu duduk belakang dengan abang-abang.

9 thoughts on “3 stooges

  1. wah…. best la sawda. tak mcm hadeef cengeng, dok nak berkepit jek ngan mommy dia. still dok kat lap walau travel jauh.

  2. kak bina, ada. malas nak blog je.kak awie, hehe, tengokla kan kalau ada lagi. ;plara, avanza eh? bas min terus la senang. u pun sekali i boleh angkut.kak rozie, sawda ok. sbb ada abang kot.cik jijah, tu time happy. sat sat lagi tu boleh dengar sorang sorang melalak, dia sakat dia, dia usik dia.

  3. best nyer! mommy tido depan mulut ternganga pun bleyy! hehehe… klu ank2 ku tu, tak lama jek mcm tu, sat lg ade la tu mengganaz sana sini..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s