3 stooges


Yay, dah boleh releks dok depan sebab sawda dah mahu duduk belakang dengan abang-abang.
Advertisements

9 thoughts on “3 stooges

  1. wah…. best la sawda. tak mcm hadeef cengeng, dok nak berkepit jek ngan mommy dia. still dok kat lap walau travel jauh.

  2. kak bina, ada. malas nak blog je.kak awie, hehe, tengokla kan kalau ada lagi. ;plara, avanza eh? bas min terus la senang. u pun sekali i boleh angkut.kak rozie, sawda ok. sbb ada abang kot.cik jijah, tu time happy. sat sat lagi tu boleh dengar sorang sorang melalak, dia sakat dia, dia usik dia.

  3. best nyer! mommy tido depan mulut ternganga pun bleyy! hehehe… klu ank2 ku tu, tak lama jek mcm tu, sat lg ade la tu mengganaz sana sini..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s