Atlit Malaysia di Sukan Sea Laos

Aku stress di tempat kerja. no doubt. worst, aku asyik teringat2 pasal kerja masa di rumah. terukkan.

Anyway siapa yang tak stress di tempat kerja kan? So let’s not talk about it.

Tadi siang aku dapat call dari Unit Sukan nak cari orang wakil office aku kat Kejohanan Sukan Staff kot. Ada la sapa bagi nama aku untuk main ping pong.

Too bad the tournament will be held weekend nih. Clashing pulak dengan wedding ena. So i told him i cannot make it.

😛

Cik kiah baru nak feeling-feeling atlit githuuu. Yelah kan, elok pulak kena timing dengan sukan SEA ke 25 yang mula pada 6 Disember 2009 di Laos now nih.

😉

Tapi yang herannya, kenapa macam tak ada liputan sukan pun kat TV? Dulu-dulu aku ingat lagi kita orang satu family tengok si Zaki Saderi lompat kijang.

Pelik aa. Too much entertainment yang entah hapa-hapa.

Leave a Reply

