cracked under pressure

after like a month of hardwork, and a week of extremely harwork, i cracked under pressure today.

by noon je dah nak pengsan, nauseautic, migrainish semua ada. hehe. terms cipta sendiri.

so i asked for permission to went home. kalau tak dapat time off leave, aku akan ambik mc, kalau tak dapat mc, aku akan ambik leave je lah. but Allah is great!

balik je terus terbongkang. pukul 4 aku ajak sang suami pergi beriadah di bukit serindit. Kalau nak lepaskan stress di shopping complex takut makin stress pulak. Satu stress nak kena kawal anak-anak, satu lagi stress takde duit nak shopping. ehhehe.

so off we went excercising. Seriously, i had fun. And there were some sort of the heavy burdens lifted from my shoulder.

i felt better now.

i felt much better that i have strawberry cupcakes in the oven. Rasa belum tahu sbb i was suppose to use strawberry essence but i used strawberry paste instead. kes tak cukup bahan lah tu kan.

berbanyak-banyak berterima kasih kepada sang suami tercinta sebab sangat-sangat memahami pekerjaan saya, dan perasaan saya dan juga hobi saya.

i owe you much.

very very much.

btw, kak ikin yang order kek keju blueberry pertama itu telah memberi feedback. katanya;

tak merekah, dan adik dia kata sedap. btw, adik dia sebaya aku dan setahu aku dia ada taste. so kira cam success juga la kot. unless dia tak ikhlas bagi komen sebab dia nak jaga hati aku. tapi aku tak jaga SKT dia. so aku assume ikhlas la tu kot.

hahahha.

nanti bila kek cawan strawberry dah siap, aku ambik gamabr dan bubuh resepi. kalau jadilah.

amin.

One thought on “cracked under pressure

Leave a Reply

