Pusaka ibu mertuaku


I am bored tonite. Niat dihati nak study sugar cookies tapi malas mengadap komputer.

Aku teringat yang ibu mertuaku suka beli majalah masakan dan resepi. Hmm cari punya cari jumpa dalam almari beliau. Sebeban majalah.

Walaupun beliau banyak harta, yang aku pinta diwasiatkan pada aku nanti majalah dan buku resepi pun cukuplah.

Hehe.

Umar tanya buku apa? Aku jawab buku masak-masak.

Umar tanya lagi siapa punya? Aku jawab nenek punya.

Umar cakap lagi, banyaknya. Tapi nenek tak pernah masak pun.

Yang tu aku tak jawab. Sengih je lah.

Advertisements

One thought on “Pusaka ibu mertuaku

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s