A cut above


Had to sacrifice the au naturale curl. Did it myself. Cut it while bathing. Her hair was super wet then. Will have to wait for the hair to dry to see the outcome
Advertisements

6 thoughts on “A cut above

  1. aku pun takde kuasa nak potong sendiri t dah semak gila aku tengok plus tadi makcik babysitter tu dah cakap2 pasal rambut tu. aku bukan boleh kalau orang dah bercakap. terus petang tadi masa mandi aku zass je. belasah lah sama panjang ke tak. gheheh

  2. kak awie, betul al tu. kecik2 terima jelah. tapi esok lusa dah pandai demand lak. tapi now ni umar pun dah pandai dah cakap nak rambut gitu gini siap tak bagi abah dia yang bawak pi gunting rambut sebab dia takut abah dia tak paham requirement dia. adoilah.kak ikin, syiah pun kena cantas gak ke? musim kot ornag merlimau potong rambut budak. ahaha

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s