A cut above


Had to sacrifice the au naturale curl. Did it myself. Cut it while bathing. Her hair was super wet then. Will have to wait for the hair to dry to see the outcome

6 thoughts on “A cut above

  1. aku pun takde kuasa nak potong sendiri t dah semak gila aku tengok plus tadi makcik babysitter tu dah cakap2 pasal rambut tu. aku bukan boleh kalau orang dah bercakap. terus petang tadi masa mandi aku zass je. belasah lah sama panjang ke tak. gheheh

  2. kak awie, betul al tu. kecik2 terima jelah. tapi esok lusa dah pandai demand lak. tapi now ni umar pun dah pandai dah cakap nak rambut gitu gini siap tak bagi abah dia yang bawak pi gunting rambut sebab dia takut abah dia tak paham requirement dia. adoilah.kak ikin, syiah pun kena cantas gak ke? musim kot ornag merlimau potong rambut budak. ahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s