bergumbira di rumah

Hari bermalasan dirumah. Ada masa duduk rumah juga yang paling seronok. Tapi kena juga tengokla kalau Internet down, takde la seronok sangat pun huhuh.

Lepas sarapan, aku biarkan anak-anak tengok GBS. Rupanya masing-masing susun kerusi dan tengok macam dalam wayang. Kebetulan juga ada popcorn dirumah. Aku pun berilah pada diorang untuk dimakan sambil menonton. :))

Kemudiannya, aku jemur baju. Cuaca mendung je, tapi tawakkal je lah. Umar pula ambil kesempatan main kat luar.

Apabenda namanya ni dah dibeli oleh sang suami dah sekian lama. Cuma tak diguna sebab kat luar tu panas. Lepas tu banyak nyamuk. Tak ada maknanya ak nak derma darah kat nyamuk.

Tapi dah alang-alang cuaca redup, rumput pun baru ditrim, aku ajaklah budak semua keluar sekali. Syok diorang ni main apakenamanya nih. Kalau diberi peluang, aku pun nak tumpang sekaki. hehhe.

Oklah nak potong kuku sawda pula. Tak sempat-sempat, dah panjang dah.

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s