Elaun Bantuan Khas Kewangan Untuk Kakitangan Kerajaan aka Bonus Raya 2010

Bernama melaporkan Kerajaan bersetuju untuk beri bantuan kewangan sebanyak Rm500 untuk semua kakitangan dari gred 1 sampai la gred 54 termasuk la orang yang dah pencen sempena raya ni.

Beritanya di sini, sama je kandungannya.

Civil Servant Gets Special Financial Assistance of RM500

KUALA LUMPUR, Aug 25 (Bernama) — Government agreed to pay a Special Financial Assistance of RM500 to civil servants in the Gred 1 to 54, and retirees.

DETAILS OF THE STORY WILL FOLLOW

— BERNAMA

Dapat la aku menyimpan lebih untuk plan masa depan nih. 
<!–

By: Ramjit

–>

5 thoughts on “Elaun Bantuan Khas Kewangan Untuk Kakitangan Kerajaan aka Bonus Raya 2010

  1. la dpt RM500 pon dah seronok…..skg dgn sebanyak tu apa dapt dik non oiiii…. kalo tahun 80'an dulu tu masih ok lagi…. camner nak sokong lg tahun dn ni…….

  2. seronok tak seronok tu rezeki juga. :)mungkin pada saya, pada puan tak dapat beli apa-apa buat meringankan beban orang yang tak ada, banyak ertinya. tapi nak pangkah siapa, nak sokong mana, bukan pada nilai wang yang diberi kan?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s