Morning drive

I love morning drive. Kind of missing the routine when i took my unpaid leave and the kids were on school holidays.

But now that school has started, i got to be behind the wheels again.

Tapi drive di Melaka terutamanya Merlimau sangat syok tak macam kawan-kawan yang tinggal di bandar. Tiada jam, tiada kereta yang banyak.

Yang paling saya suka? Pemandangan yang indah. Jalan ke sekolah Umar adalah jalan negeri. Kiri kanan ada rumah-rumah kampung dan juga pokok kelapa. Suka suka suka.

Saya sangat suka terutama sekali jika tak perlu tergesa-gesa jadi boleh menikmati nikmat kurniaan illahi.

Thank you Allah for another day.🙂

2 thoughts on “Morning drive

  1. babe..

    itulah perasaan yang aku rasa waktu aku mengandungkan ashraf 5 bulan, aku balik melaka …aku bawak kete dengan setenang tenangnya…

    aku rasakan keputusan aku balik melaka tak salah….sampai sekarang aku x menyesal aku berhenti kerja, aku balik melaka….

    alhamdulillah

Leave a Reply

