Memalukan diri sendiri

Malam ni makan diluar. Tadi pergi rumah ayah sebab nak basuhkan baju yang mak rendam dalam mesin basuh sejak Isnin lepas. Teruk aku ni, tak sempat-sempat melawat bapa sendiri.

Kami makan di K5 station di Semabok. Makanan boleh tahan, nasib baik servis pun OK.

Umar order telur separuh masak. Yang buat kami terkejut dan terkujat, dia bawa bekas buat telur separuh masak tu ke meja kami. Huhu.

Kalau macam ni aku pun ada. Tapi budak-budak ni boleh pula complaint telur separuh masak dirumah tak sama dengan kedai. Memalukan diri sendiri kan? Hehehe.

Sekarang tengah tunggu air ni turun habis. Memang kena bersabar sungguh.

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s