Memalukan diri sendiri

Malam ni makan diluar. Tadi pergi rumah ayah sebab nak basuhkan baju yang mak rendam dalam mesin basuh sejak Isnin lepas. Teruk aku ni, tak sempat-sempat melawat bapa sendiri.

Kami makan di K5 station di Semabok. Makanan boleh tahan, nasib baik servis pun OK.

Umar order telur separuh masak. Yang buat kami terkejut dan terkujat, dia bawa bekas buat telur separuh masak tu ke meja kami. Huhu.

Kalau macam ni aku pun ada. Tapi budak-budak ni boleh pula complaint telur separuh masak dirumah tak sama dengan kedai. Memalukan diri sendiri kan? Hehehe.

Sekarang tengah tunggu air ni turun habis. Memang kena bersabar sungguh.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s