Selamat ulangtahun sayang

Semalam genaplah saya 31 tahun. Wah sudah banyak betul rasanya nmbor pada umur tu. Tapi masih lagi banyak rasa yang belum accomplish.

Kadang-kadang terfikir, siapalah saya dimata Tuhan?

Aduh, kerdilnya rasa diri ini.

Semalam juga rupanya genap setahun Brainy Young Caliph diwujudkan. Diam tak diam ya.

Kelakarnya adalah sebab saya tidak perasan sebenarnya saya mendaftarkan perniagaan saya pada tarikh kelahiran saya. Mungkin saya buat begitu kerana mudah ingat tarikh mati SSM, tapi sebenarnya terlupa juga. Jadi hari ini kena pergi ke SSM perbaharui pendaftaran perniagaan.

Yang seronok pula, saya dapat banyak ucapan hari lahir dari pelanggan yang kini menjadi sahabat saya.

🙂

Who would have thought?

Saya berazam untuk bekerja lebih kuat dan lebih giat untuk memajukan diri saya, perniagaan dan juga mendapatkan bekalan di akhirat nanti.

3 thoughts on “Selamat ulangtahun sayang

  1. Assalamualaikum Wawa. Punyalah lama saya tak menulis di fb/blog apalagi menjengah ke blog member2. Tengok2 posting wawa yg ini.. hehe.. wawa lagi muda dr saya rupanya tapi lagi matang dan berpengalaman🙂 Keep it up ^_^ apa2 pun, syukur sbb setiap kali menjenguk blog kwn2, ada saja dpt inspirasi dan perkoingsian berguna. Keep it up, terima kasih kerana ikhlas berkongsi🙂 wassalam

    • Alahai, so should i start calling you kak khadijah?🙂

      Anyway, age is just a number, no?

      Saya pun banyak belajar dari perkongsian kak khadijah.

  2. alamak…dah seminggu berlalu ek besday itew? maaf terlepas pulak…tp still nak wish hepi belated jua….semoga terus beroleh keberkatan, kebahagiaan dan dipelihara kesihatan dan keselamatan bersama org2 tersayang….

    dah lama x menjenguk kt cni..(apa nak kata blog sendiri pon dah bersawang…huhuhu) insyaallah akan cub berkecimpung semula….

Leave a Reply

